Emaitzak: 5
2003 | ||
| Baina arreta hori ezinezkoa gertatzen da fakultatiboa eta gaixoaren arteko harremanik ez bada. | |
2004 | ||
“aiton amonak babes baliabide bikaina izan daitezke, haurrari bere familia eta gizarte ingurunetik ez ihes egiteko aukera ematen baitiote”. | Baina arreta berezia jarri zuen horretan ere ahapaldi bikoitzeko arma dela, helduak ez baitira beti “prestatuta” egoten, “gainezka eginda senti baitaitezke egoeraz arduratzeko, batez ere beharrezko baliabideak eta laguntza sareak ez dituztenean”. Hala ere, eta familiak dituen zailtasun eta aldaketa handiak gorabehera, hori da espainiarrei gehien axola zaien gaietako bat, osasun ona izatearekin batera. | |
2008 | ||
Ikasleek irakasgai desberdinetan espezializatutako irakasleen aholkularitza eta laguntza dute. | Baina arreta galarazteko elementu horiek saihesteaz gain, ordutegi eta diziplina zorrotzen bidez, udako barnetegietan ikasleek behar den laguntza akademikoa aurkitzen dute eskola porrota eragin ahal izan duten ikasteko zailtasunak edo zailtasun kognitiboak gainditzeko. Izan ere, barnetegi horien helburua ez da ikasleak gainditu dituen irakasgaiak gainditzea soilik," ikasleek ikasteko behar diren teknikak eta ohiturak har ditzaten nahi dugu, behin kanpoan, beren prestakuntzarekin jarraitzeko gai izan daitezen", adierazi dute Sigüenzako Sagrada Familia Eskolak (SAFA), Guadalajaran, 52 urte baitaramatza Espainiako geografiako 100 ikastaro horiek ematen. | |
2020 | ||
Ezkontideak adiskidetzen badira eta dibortzio edo banantze epaia baino lehen elkarrekin bizitzen hasten badira, bizirik irauten duenak bere herentzia eskubideak gordeko ditu. | Baina arreta jarri behar da, errekuperatu egiten baitira “baldin eta adiskidetze hori adierazia bada”. Hala, epaileari formalki jakinarazi behar zaio; izan ere, adiskidetzeak ez badu “ez du eraginkortasunik bizirik geratu denaren ondorengotza eskubideen ondorioetarako”, azaldu du Andrea Lópezek. | |
2021 | ||
Noizean behin eta kantitate txikitan kontsumitzen dugunean, substantzia horiek ez dute ekarpen handirik egiten dietan (15 bat gramoko errazio batean 2 gramo azukre eta 0,3 gramo gatz daude). | Baina arreta jartzea komeni da, maiz edo gehiegi hartuz gero ekarpen nabarmena egin baitezake. 2 Zerekin. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
baina | 5 (0,03) |
Lehen forma
Baina | 5 (0,03) |
Argitaratzailea
Consumer | 5 (0,03) |
Konbinazioak (2 lema)
baina arreta | 5 (0,03) |
Konbinazioak (3 lema)
baina arreta jarri | 2 (0,01) |
baina arreta berezi | 1 (0,01) |
baina arreta galarazi | 1 (0,01) |
baina arreta hori | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |