2002
|
|
|
Azken
baieztapen horretan murgiltzeak pluralismo demokratikoaren ideia luke azpimarratu. Horrela politik (o) a hitzaren bi erroak errespetatuko lirateke (Mouffe, 1999:
|
2009
|
|
|
Azken
baieztapen hori argi dauka Jim Rogersek, Txina hartzekodun nazioa eta AEBak munduko zordunik handiena direla esaten duenean (http://www.lewrockwell.com/orig6 /rogers1.html). Rogersen iritziz, AEBak aberatsentzako sozialismoa bilakatu dira.
|
2010
|
|
Horrela dio, ia hitzez hitz, Gil Suárez, L. k,. Incidencia de la nueva Ley de Enjuiciamiento Civil en el proceso laboral. Algunos puntos críticos?, Actualidad Laboral, 2001/ 12 zk.
|
Azken
baieztapen hori. Montero Aroca, J. ren hitzetan,. Los tribunales de trabajo entre el pasado y el porvenir (Especial refe rencia a la materia de Seguridad Social)?, op.cit.?, historikoki demostratua da. Antzeko terminoetan, aurretik, egile bera,. El proceso laboral.
|
2012
|
|
|
Azken
baieztapen horrek kontraesankorra badirudi ere, aurreko tradizio literario modernoarekin apurtzeko lehendabizi tradizio hori ulertu behar da, nahiz eta ukapen bortitza gauzatzeko lehen pausoa besterik ez izan.
|
2014
|
|
–Kontuz.
|
Azken
baieztapen hori zeuk egin duzu, ez nik.
|
2015
|
|
Azken finean, ez da ahaztu behar kudeaketa pribatuan lehentasuna beti arlo ekonomikoak duela eta ez gizakiarekin eta gizartearekin harremanetan dauden beste mota bateko helburuak, ondorioz, eremu publiko batean kudeaketa bere gain arlo pribatuak hartzen duenean, erakunde publikoak bertan zuzenean parte hartu gabe askotan ere eremu publikoetan gertatzen den bezala gabeziak eta hutsuneak sortzen dira.
|
Azken
baieztapen horren adibide esanguratsu bat Euskal Herriko hiri handien bilbe nagusien kale garrantzitsu askotan topa daiteke, asteko jaiegunetan edota arratsaldeko azken orduetatik aurrera tamalez «basamortu» bihurtzen baitira, bizirik gabeko gune, finantza erakundeak eta dendak nagusiki, multinazional handiak ipinitakoak, soilik ireki ditzaketelako auzo eta kale horietan salmentaguneak, nolabaiteko «monolaborantza» garatuz aberasgarriagoa den aniztasunaren aurrean (Fernandez de Betoño, 2014).
|
2021
|
|
Hori aintzat hartuta, estatu hartzaileei giza eskubideen urraketa baten aurrean estatu inbertitzaile arbitraje prozesu bat hasteko aukera eman litzaieke.
|
Azken
baieztapen hori, jakina denez —ez gara inozoak—, utopiatik errealitatetik baino askoz ere hurbilago dago. Haatik, proposatu ditugun neurri horiek guztiak martxan jartzen baditugu, gaur egun utopiatzat jotzen dugun hori errealitate bihur daiteke.
|
2023
|
|
" Arlo horretan garrantzitsua da gogoraraztea behin eta berriz errepikatzen den jurisprudentzia batek —hala nola 1986ko urriaren 13ko epaiak, 1988ko urtarrilaren 26ko epaiak eta abar—, Lurzoruari buruzko Legearen 32 artikulu zaharra eta egungo testu bateginaren 41 artikulua aplikatuz, agerian uzten duela planak behin betiko onesteko erabakia ez dela tokiko erabakia babesteko egintza soila, hau da, ez dela conditio iuris hutsa haren eraginkortasunerako, baizik eta Planak egiteko prozedura amaitzen duen ebazpen sustantiboa;(...) Behin betiko onespen egintzaren kontzepzio hori testu bateginaren 41.2 eta 3 artikuluak berariaz jasotzean islatzen da, bai eta haren erregelamendu bidezko garapenean ere, Plangintzako Erregelamenduaren 132 artikuluan —bere garaian, 1956ko Lurzoruari buruzko Legearen 32 artikuluan—; izan ere, onespen hori Planaren ‘alderdi guztietan’ egindako azterketaren emaitza da, bai arautuak, bai diskrezionalak, bai aukerakoak.
|
Azken
baieztapen hori argi dago, Konstituzioaren 137 eta 140 artikuluetan aldarrikatutako udal autonomiaren printzipioaren eskakizunen argitan ordenamendu juridiko osoaren Konstituzioaren araberako interpretazioaren printzipioa, Boterearen Lege Organikoaren 5.1 artikulua".
|
|
Ildo horretatik, 4/ 1981 Epaiak berak aitortzen du kasu batzuetan legezkotasunaren gaineko kontrola egiteaz gain, aukera kontrola ere eman daitekeela.
|
Azken
baieztapen horren gaineko adibiderik argiena zorpetzean aurki dezakegu. Toki erakunde batek bizirik daukan kapitalaren zorra likidatutako diru sarrera arrunten %60a baino handiagoa denean baina %110 baino txikiagoa, finantza zaintzako organo eskudunaren baimena behar izango du.
|