Emaitzak: 25
2013 | ||
orduan, zertarako erabiltzen dira progresio tematikoa bermatzeko baliabideak? | Azal iezaiozu, honako adibide hau erabiliz: | |
2 | Azal itzazue gertakari horrek eragin dituen ondorio positiboak(+) eta negatiboak(). | |
b) Zein da bizidunen dibertsitatearen etsai nagusia? | Azal ezazue zergatia. | |
2014 | ||
Auzokideek hainbat eskaera egin dituzte, eta irudian agertzen den ispilu hori jar dezaten lortu dute, azkenean. | Azal itzazue ispilu horrek dituen propietate optikoak eta arrazoitu auzokideentzat duen baliagarritasuna. | |
b) | Azal ezazu, labur labur, sagarraren hazte prozesua, eta azaldu egoera bakoitzean zer energia mota dagoen. | |
Zer motatako energiak transferitzen dira? | Azal ezazue, irudiko hasierako eta bukaerako egoerak aztertuta. | |
2016 | ||
1 | Azal ezazu zer adierazten duen beheko diagrama irudiak, eta koka itzazu terminoak dagokion tokian. nukleoa, mitokondriak, erretikulu endoplasmatikoa, zelula mintza, erribosomak eta zitoplasma. | |
2 | Azal ezazu zer adierazten duen beheko diagrama irudiak, eta ipini ezazu zenbaki bakoitzari dagokion izena. | |
2 | Azal ezazu gizaki baten osagai nagusien banaketa nolakoa den. Horretarako, azter itzazu arretaz infografiak. | |
2 | Azal ezazu, laburki, honako eskema honek adierazten duena. | |
d) | Azal ezazu kontzeptu mapa baten bidez organismoaren erantzunak edo erreakzioak nola ematen dituen eta zer erregulatzen duten. | |
b) | Azal ezazu irudi segida bakoitzak adierazten duena. | |
c) | Azal itzazu lurzorua eratzeko eman beharreko urratsak. | |
4 Nola azalduko zenuke, zure hitzetan, zer gertatu den? | Azal iezaiozu zure ikaskideari. | |
a) | Azal ezazue zer nolako loturak dauden sodio kloruro (NaCl) substantzian. Horretarako, egin elementuen irudikapen sinbolikoa eta erabili konfigurazio elektronikoa. | |
b) | Azal ezazu irudian gertatzen dena. | |
b) Gero eta gehiago ikusten ditugu, adibidez, erakusleihoetan, iragarkiak jartzeko binilo elektrostatikoak. | Azal ezazu zer motatako elektrizazioa gertatzen den bertan eta itsasterakoan nolako garrantzia duen material motak. | |
Zer egin behar da horrelako txanpon bat irudikatzeko? | Azal ezazue prozedura. | |
2017 | ||
4 | Azal ezazu eskema baten bidez intsulina nola sintetizatzen den. Nola osatuta dago proteina hori? | |
a) | Azal ezazu honako termino hauen esanahia. | |
b) | Azal itzazu, era labur batean, arrainen biomasa estimatzeko Aztiko biologoek erabiltzen dituzten metodoak. | |
a) Zer metodo erabiltzen dute fitoplanktonaren biomasa kalkulatzeko? | Azal itzazu laburki erabilitako bi metodo. | |
g) | Azal ezazu, zure ustez, ekosistema horrek zer baldintza edo sistema lituzkeen orekan mantentzeko. | |
b) Zeren eragina izango du lortzen den azelerazioak? | Azal ezazue zer egin litzatekeen ahalik eta azeleraziorik handiena lortzeko, Newtonen bigarren legearen arabera. | |
b) | Azal itzazue indarrek bete beharreko baldintzak, autoak azelera dezan. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
azaldu | 25 (0,16) |
Lehen forma
Azal | 25 (0,16) |
Argitaratzailea
Ikaselkar | 25 (0,16) |
Konbinazioak (2 lema)
azaldu ezan | 25 (0,16) |
Konbinazioak (3 lema)
azaldu ezan zer | 5 (0,03) |
azaldu ezan irudi | 2 (0,01) |
azaldu ezan eskema | 1 (0,01) |
azaldu ezan gertakari | 1 (0,01) |
azaldu ezan gizaki | 1 (0,01) |
azaldu ezan honako | 1 (0,01) |
azaldu ezan indar | 1 (0,01) |
azaldu ezan ispilu | 1 (0,01) |
azaldu ezan kontzeptu | 1 (0,01) |
azaldu ezan laburki | 1 (0,01) |
azaldu ezan lurzoru | 1 (0,01) |
azaldu ezan prozedura | 1 (0,01) |
azaldu ezan zergati | 1 (0,01) |
azaldu ezan zu | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |