2001
|
|
Baina diziplina ezberdinek
|
badituzte
galdera horiek erantzuteko modu ezberdinak ere; gainera, diziplina baten barruan ere gertatzen dira teoria, paradigma etaeredu ezberdinen araberako ezberdintasunak.
|
2002
|
|
Horren aurrean, Lanceros ek (2000: 29) izaera etikoa
|
duen
galdera baten aurrean gaudela dio: –Posible al da historiari izaera irekia berrezartzea, nobedadeari leku egitea eta norbanakoak beste modu batean sinestea, pentsatzea eta jardutea??.
|
2004
|
|
Baieztapen hori argudiatzeko, artearen kontzeptu generikoa eta artearen azpikontzeptuen artekobereizketa egiten du, honako cstrategia honi jarraituz: alde batetik, argudio bat aurkeztendu ondoren artcaren azpikontzepturen bat (elcberria, adibidez) kontzcptu irekia dcla crakusteko; beste aldetik, era orokorragoan, artea bera kontzeptu irckia dela frogatu nahi du.Betebehar horretan pianteatzen
|
duen
galdera mota. honako hau da: –Atxagaren Gizpna berebakardadean cleberri bat al da??.
|
|
Enigma horri buruzko diskurtso ulcrgarri bat osatubehar du erlijioarcn fiiosofiak.Gure autore horiek K. Rahner teologo katolikoaren honako definizio hau onartzendutc. nolabait teologiarekin parekatuz, beste era bateko pentsamcndua izanik ere, razionala, cta ez fedezkoa: Jainkoarekiko, Absolntuarekiko gizakiak duen harreman zuzenaz! or dezakcen ezagutza daerlijioaren filosofia.Dena dela, ondoko puntu hauetan ados daude: Erlijioaren Filosofiak eginkizun askoditu, baina sakon eskatzen zaiona erantzunik ez
|
duten
galderei erantzutea da: Jainkoa ba alda?
|
2006
|
|
Saltzaileak jakinaren gainean daude. Badakite kartzelara doazela horiekdenak, azentu euskalduna dute, baina, hala ere, ez
|
dute
galderarik egiten auzohauetako tabernari eta dendariek; kartzela beti egon da hor, beraien etxebizitzenondoan, memoria dutenetik, eta autobusetik jaisten diren euskaldun horiek laranjaasko erosten dituzte. Idatzi gabeko itun bat dago haien artean.
|
|
Sozietate kooperatiboak langile klaseari estatus politiko eta humano arras ezberdina aitortzen dio. Halaber, aldeak alde, bilakaera historikoakdukzio bideen jabetza nork
|
duen
galderan, baizik eta arrazionaltasun tekno Weber-en tesia baieztatzen du: gizarte modernoaren benetako izaera, baita enpresa modernoarena ere, ez datza bere izaera klasistan, ez eta proekonomikoaren hedatze hazkorrean.
|
2010
|
|
> Bai/ ez erantzuna
|
duten
galderak egin.
|
|
Horien artean, Luelmo Millán, M. A., Rabanal Carbajo, P. k, Los principios inspiradores del proceso laboral, op.cit., 46 or, LPLk jasotzen duen araudiarekin egia materiala bilatzen dela uste dute. Bere tesia LPLk magistratuari aintzatesten dizkion hainbat ahalmenetan oinarritzen dute, hala nola onartutako froga bat, nahiz eta eskatu duenak baztertu, jarraitzeko eskatzeko aintzatesten zaion ahalmenean (LPLren 87.2 art.), alderdiei, adituei zein lekukoei egitateak argitzeko nahi
|
dituen
galderak egiteko aukeran (LPLren 87.3 art.), edo epaiketa bukatutzat emanda, sententzia emateko epean hobeto ebaztearren frogak agintzeko aintzatesten zaion ahalmenean (LPLren 88 eta 95.1 art.). Ahalmen horiek geroago aztertu eta matizatuko dira. Aipatutako egileek jurisprudentzia ere erabiltzen dute beren iritzia oinarritzeko (11 or.):
|
2011
|
|
Elkarrizketan zehar pausaldiak egin behar ditu. Ez
|
ditu
galdera guztiak bata bestearen jarraian egin behar, itaunketa baten aurrean dagoela uste baitezake eta ihes egin.
|
2012
|
|
Askotan, arrazoi bat baino gehiago direla medio, eskualde batean nazioestatutik banatzeko ideia sortzen da. Ez du ibilbide errazik, nazio estatuarenindarrari aurre egin behar dio eta, baina zenbaitetan, mugimendu berriak indar mailanahikoa lortzen du, eta horrek zalantza sortzen dio eskualde horretako biztanleari.Momentu horretatik aurrera, hain erantzun erraza
|
zuen
galderak arazoak sortzenditu, nazionalismo berriak herrikidearen sentimendua erakarri nahi baitu.
|
|
nork du eskubidea hezkuntzarennorabidea ezartzeko? Erantzun zaila
|
du
galderak, denok dakigun bezala. EuskalEstatuaren administrazioak bidea eman luke gurasoek, irakasleek, ikasleeketa administrazio arduradunek elkarrekiko konfiantza eraiki dezaten, Euskal Herrikoume eta gazteen hezkuntza onenaren mesedean.
|
|
Hautatu ez nuen mundu batean jaio naiz. aldatu ezindudan bizitza batean bizi naiz. Nire existentzia atzematen hasten naizenean. aurkitzendut. egon ez dakit zeinek hementxe ipinita nagoela. ez dakit zergatik. zertarako.Aurkitzen
|
dut
galderaz eta kezkaz eta minez beteriko izakia naizela. Aurkitzen duteginahalak egin arren. nire existentzia erabaki duten eta gobernatzen duten indarrek, patuak, nire ahalegin guztiak burlatzen dituztela. nire egintzak alferrik direla.zentzurik ez dutela.
|
|
Kontrol hitza erabiltzen den arren, prebentzio neurririk behar ote den esan nahi
|
du
galdera honek.
|
2014
|
|
Zer da, baina, emakume bat? Esanguratsutzat
|
du
galdera bera egin beharra.Beauvoirrek uste du inongo gizonezkori ez litzaiokeenik otuko antzeko buruhaustebaten bueltan libururik idaztea. Gizonek gizartean bizi duten egoera singularrariburuzko liburu bat alajaina (I, 16).
|
2015
|
|
Oso zabaldua den ideia du oinarri lan ildo honek, hau da, unibertsoa gaztea zenean eta oso energia altukoprozesuak gertatzen zirenean gaur egungo fisikaren zutabe diren teoria nagusienak, kuantikoa eta erlatibitate orokorra, teoria orokorrago baten bilduta zeudela. Beraz erlatibitate orokorrak azal ditzazkenprozesu kosmologikoen oinarri mikroskopikoa ulertzea lortzen badugu energia altuko teorien bitartez, egun erantzunik ez
|
duten
galderak erantzuteko gai izan gintezke.
|
2017
|
|
gehienetan norberak bere buruari egindako eta hausnarketa kutsua
|
duen
galderetan ezartzen da; beste bati zuzendutako galderetan ere agertzen da baina hiztunak uste duenean ez duela erantzunikjasoko entzulearengandik;
|
|
Azterketa egiterakoan, galderei egoki erantzun ahal izateko ikasleek izan behar duten ezagutza mailabereizteko, (Swart, 2010) artikuluan proposatutako sailkapena jarraitu genuen: maila altuko (HOqingeleseko Higher Order question etik) eta maila baxuko (LOq ingeleseko Lower Order question etik) ezagutzabehar
|
duten
galderak bereizi genituen.
|
2019
|
|
dugu horretarako: datuak batu, aurreprozesatu, erantzun nahi
|
genituen
galderak erantzuteko prestatu, sailkatzaileekin erabiltzeko egokitu, sailkatzaileak eraiki eta aztertu. Prozesu horri esker, jasotako inkestetan parte hartuduten ikasleei buruz hainbat ondorio atera ditugu.
|