Emaitzak: 4
2005 | ||
Oro har, ezagutza garatzen, berritzen eta gure bizitzaren arlo guztietaraheltzen ari da gizarte postmoderno honetan. Halaber, hezkuntza arloangabiltzanok | gure hezkuntza erakundeei ezagutzarik baliotsuena eskainibeharrean gaude. Hezitzaileontzat kalitatea erronka da, horregatik, aldaketak, hobekuntzak, berrikuntzak eta abar egiten saiatzen ari gara, hezkuntza erakundeei mesedegarri gerta dakien, baina asko ikasi beharra dagomaila horretan: | |
2013 | ||
Ondorioz, hezkuntza erakundeek dimentsio ekonomikoaren eta dimentsio sozialaren artean oreka gorde ahal izateko26, kudeaketa tresna egokiak asmatzea eta aplikatzea beharrezkoa da. Kontuan izanda hezkuntzaren garrantzi soziala, beharrezkoa da | gure hezkuntza erakundeen informazio, planifikazio eta kontrol sistemen egungo egoera deskribatzea, egoera hori baloratzeko eta hobekuntza zehatzak proposatzeko. | |
Aldagai horietatik garrantzitsuena hezkuntzaren kalitatea da. | Gure inguruko hezkuntza erakundeen artean, EFQM ereduak du lehentasuna Erabateko Kalitatearen Kudeaketaren esparruan. Lan honetan, EFQM eredua kudeaketa kontrolaren eta kontabilitatearen ikuspegitik aztertuko dugu, eredu horrek hezkuntza erakundeen jardunbidea egoki planifikatu eta kontrolatzeko duen gaitasuna baloratuz. | |
Jakin badakigu diseinatutako tresnak hutsune zientifiko nabariak dituela; izan ere, adierazleen sistema diseinatu aurretik ez dugu gauzatu ikerketa enpiriko deskribatzailerik (kasu zehatz baten azterketa partziala besterik ez). Ondorioz, ezin izan ditugu sailkatu | gure inguruko hezkuntza erakundeek beren kudeaketan erabiltzen dituzten edo erabil ditzaketen adierazlerik funtsezkoenak. Horrez gain, gure proposamen zehatza (EFQM ereduarekin lotutako BSC edo adierazleen sistema orekatua) ez dugu hezkuntza erakundeen arduradunekin kontrastatu. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
gu | 4 (0,03) |
Lehen forma
gure | 2 (0,01) |
Gure inguruko | 1 (0,01) |
gure inguruko | 1 (0,01) |
Argitaratzailea
Konbinazioak (2 lema)
gu hezkuntza | 4 (0,03) |
Konbinazioak (3 lema)
gu hezkuntza erakunde | 4 (0,03) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |