Emaitzak: 4
2002 | ||
Bestalde, hautazko eta aukera askekoen artean bi irakasgai bakarrik daude titulazio guztietan. Kimikan bame?. Baina kasu berezi horiek beste ikuspuntu | batetik aztertu behar ditugu, zeren eta gai horiek Euskara Teknikoa I eta II direnez, matrikulatu diren ikasle guztiak talde bakar batean elkartzen baitira euskara hutseanikasteko. | |
2010 | ||
– Irizpide orokorretatik aparte, ikuspegi funtzional | batetik aztertu behar da bereziki bat egite bakoitza, sektore eta jarduera berezi bakoitzaren ekonomi errealitatearen ikuspegitik. | |
Nolabaiteko adostasuna dago lehia babesteko politiken adituen artean horizontalak eta joint venture direlakoak batez ere ikuspegi funtzional | baten arabera aztertu behar direla esatean, eta sektore eta enpresa bakoitzaren egiturazko testuinguruaren arabera. | |
2019 | ||
narratiba arkeologiko klasikoen gainean eraikita. Aldiz, uste dugupopulamendua paisaia ikuspegi | batetik aztertu behar dela, gizarteen eta ingurugiroaren arteko elkareragin ekologiko eta sinboliko konplexuen multzo gisa, alegia. Horretarako, funtsezkoa izango dapaisaia osatzen duten elementu eta prozesu guztiak integratzea, epe luzean oinarritutako ikerketatransdisziplinarrak gauzatuz (Redman, 2005). |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
bat | 4 (0,03) |
Lehen forma
batetik | 3 (0,02) |
baten arabera | 1 (0,01) |
Argitaratzailea
UEU | 4 (0,03) |
Konbinazioak (2 lema)
bat aztertu | 4 (0,03) |
Konbinazioak (3 lema)
bat aztertu behar | 4 (0,03) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |