Emaitzak: 6
2007 | ||
Europako Batzordeak gaur zabaldu duen txosten baten arabera, emakumeek gizonek baino soldata txikiagoak dituzte Europar Batasunean, eta ez dago hobekuntzarik ekarriko duen zantzurik. Egoera hori azaltzen duten arrazoi nagusiak amatasuna, | lan sektore gutxitan kontzentratzea eta mailaz igotzeko zailtasuna dira. Hala, 27 herrialdeetako emakumeek gizonek baino %15 gutxiago irabazten dute; 1995ean, berriz, %17 Horrek aurrerapen gutxi erakusten ditu lan merkatuko sexu bereizkeriari dagokionez. | |
2011 | ||
Boluntario horiek 16 eta 65 urte bitarteko Espainiako biztanle helduak ordezkatzen dituzte, 12 eremu geografikokoak. Lau laginketa aldi egin dira hainbat | lan sektoretan (zerbitzuak, ekonomia, nekazaritza, industria eta eraikuntza), eta horiei odol, gernu eta ile laginak hartu zaizkie. Emaitzak “atarikoak” dira, baina, nolanahi ere, adierazten dute merkurioa “iraunkorra” dela, eta bi modutan eragiten diola gizakiari: | |
Langileak Gizarte Segurantzaren Araubide Orokorrean sartzea, orain arte Etxeko Langileen Araubide Bereziarekin arautzen baitzen. Espainiako | lan sektore guztiei erregimen orokorrera itzultzea. Hala ere, “puntu beltz” bat dago aplikazioan, etxeko langileen kotizazioekin eta prestazioekin zerikusia duten kontuei soilik eragingo baitie, baina ez lan harremanei. | |
Elkarlaneko lana: elkarlanaren formula, ikasleek foroen, txataren eta web 2.0ren beste tresna batzuen bidez parte hartzeko eta elkarreraginean aritzeko dosi handiarekin, bat dator gaur egun | lan sektore askotan nagusi den lan metodologiarekin, eta, beraz, enplegatzaileek oso positiboki baloratzen dute arlo horretako gaitasunak eskuratzea. Irakaskuntzaren kalitatea: | |
Derrigorrezko irakaskuntzaren ondokoari buruzko galdera horiei eta beste batzuei erantzuteko, Hezkuntza Ministerioak ‘Lanbide Heziketaren Eskaintzaren Mapa Espainian’ dokumentua argitaratu du. Bertan, LHren benetako egoerari buruz hausnartzen da, | lan sektoreen beharretara zenbateraino egokitzen den egiaztatzen da eta hurrengo hamarkadan egingo duen bidea aztertzen da. | |
Urtero ehunka plaza geratzen dira LHko titulazio ezberdinetan bete gabe Aitzitik, LHko titulu asko daude, eta urtero ehunka plaza geratzen dira bete gabe, eta, beraz, eskaintza eta eskaria ere desorekatuta daude. Hori dela eta, datu horiek alde batera utzita, Hezkuntza Ministerioak adierazi du zein | lan sektoretan eskatu diren kualifikazio profesionaleko langile gehiago azken urtean: Informatika eta komunikazioak: |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
lan | 6 (0,04) |
Lehen forma
lan | 6 (0,04) |
Argitaratzailea
Consumer | 6 (0,04) |
Konbinazioak (2 lema)
lan sektore | 6 (0,04) |
Konbinazioak (3 lema)
lan sektore asko | 1 (0,01) |
lan sektore behar | 1 (0,01) |
lan sektore eskatu | 1 (0,01) |
lan sektore gutxitan | 1 (0,01) |
lan sektore guzti | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |