Emaitzak: 9
2004 | ||
5). Berritasunscknlarizatz.ailc | hori aintzat hartuta crc, czagunak ditugnn hipotcsialc crrcpiktitzon dituKritiasek. Halere, Kritias ez da Protagoras bczain baikorra. | |
2005 | ||
Ikasgelak, leku irekia izaki, zabalik egon behar du eskolaren ingurunehurbilera eta inguru | hori aintzat hartu behar du. Horretarako, hainbat ekintza egindaitezke: | |
2007 | ||
Horri esker, haurrak helduek transmititzen dizkieten ezagutzen hartzaile hutsak direla aldeztenzuen planteamendua baztertu, eta ezagutza pertsonak berak aktiboki eraikitzenduela zioena nagusitu zen (Bennett, 1993). Ikuspegi konduktistaren aldeko zenbaitautorek planteamendu | hori aintzat hartu, eta ikaskuntza soziokognitiboa delakoteoria berria garatu zuten. Teoria horrek estimuluaren eta erantzunaren artean dauden hainbat prozesu kognitibo hartzen ditu barne, konduktista ortodoxoek aldeztenzuten testuinguruaren erabateko eragina alde batera utziz (ikus III. kapitulua). | |
2011 | ||
Aipatutako azken lege xedapenari esker, 1995ean Murtziako erregistro zibilean plan pilotu bat garatu zen, eta | hori aintzat hartuz, 1999an Justizia Ministerioak erregistro zibilen informatizaziori buruzko agindu bat argitaratu zuen148 Agindu horren helburu nagusia erregistro zibilaren informatizazioa antolatzea izan zen. Horretarako, beste batzuen artean, informatizazioren helburuak, liburuak eramateko era, datu base zentral baten sorrera, eta abar fi nkatu zituen. | |
2012 | ||
Umeei bideratuta doan publizitatea da, hain zuzen ere, aurreko neurri | hori aintzat hartu behar den egoera bat. Izan ere, umeak helduak baino sineskorragoak dira. | |
Lehen esan dugun bezala, lehiaketa desleialaren aurkako arau orokorra (LDL 4.1 artikulua) bitan banatuta dago jokaera horren hartzailearen arabera. Banaketa | hori aintzat hartuta, garatuko ditugu arauaren interpretazio irizpideak: | |
2015 | ||
diren arteko faseetan zehar printzipio zein kontrolmekanismo desberdinak dituzten arauketa anitz aplikagarri zaien aldetik, arreta printzipioan funtsaduten neurriek ere, kasuan kasu, eduki desberdina izan dezakete. Inguruabar | hori aintzat hartuz, doktrinak mota eta izaera askotako neurriak proposatu ditu, besteak beste: | |
2017 | ||
Azkenik, bi kalkulu mota egin ditugu: elektroi fonoi elkarrekintza aztertu, alde batetik, spin orbitaakoplamendua arbuiatuz, eta beste aldetik, akoplamendu | hori aintzat hartuz. Gure kalkuluetan spinorbita terminoa sartu ahal izateko, spinaren askatasun gradua esplizituki adierazi behar dugu. | |
2019 | ||
7Taboada et al. (2011) lanak ezeztapen markei[? 4] balentzia esleitzen die eta guk irizpide | hori aintzat hartuz eta morfologiara ekarriz, ezeztapenari lotutako hizkiei[? 4] balentzia esleitu diegu. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
hori | 9 (0,06) |
Lehen forma
hori | 9 (0,06) |
Argitaratzailea
UEU | 9 (0,06) |
Konbinazioak (2 lema)
hori aintzat | 9 (0,06) |
Konbinazioak (3 lema)
hori aintzat hartu | 9 (0,06) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |