Emaitzak: 2
2004 | ||
Horrek informazioa aldaraz dezake, eta, beraz, kontsumitzailearen osasunari zuzenean eragin. Batez besteko kontsumitzailearen prestakuntzak | eragiten ahal dioten faktore guztiak kontuan hartzeko egokia dela uste den arte, elikatze arriskuari buruzko erantzukizunaren esparruak fabrikatzaileari ere eragiten dio, kontuan hartu bailituzke bere produktuak kontsumitzen dituenaren profila eta egin ditzakeen jarduerak. Kasu horietan, batzuetan irudimentsua izatea komeni da, eta irtenbide praktikoak ematea borondatezko esparrutik, legezko araua hertsiki betetzetik haratago doan eginbidea egiaztatuz. | |
2023 | ||
Anush Babajanyan/ Unicef Ikastetxeak haurrentzako ingurune seguruak izatea Indarkeria ikasgelan dago, gizartean baitago. Horregatik, garrantzitsua da eskolak ingurune seguruak izatea, eskolan nahiz eskolatik kanpo haurrei eta nerabeei | eragiten ahal dien edozein indarkeria prebenitu eta detektatzeko gai direnak, baita gizarte eta familia ingurunean ere. Hala, ikastetxean ingurune babeslea eraikitzea hezkuntza komunitate osoaren zeregina da. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
eragin | 2 (0,01) |
Lehen forma
eragiten | 2 (0,01) |
Argitaratzailea
Consumer | 2 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
eragin ahal | 2 (0,01) |
Konbinazioak (3 lema)
eragin ahal esan | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |