Emaitzak: 6
2000 | ||
eremu bat eraikitzen, ezespainola ez frantsesa ez den eremua, beren edukietan errealitate hurbilena eta ez hainbeste estatu mailakoa islatzen dutela kontuan hartuta? Galdera honentzako erantzunbiribilik ez dugun arren, interesgarria da ordea egunkariok islatzen duten EuskalHerria nolakoa | den behatzea. Hortik ondorio batzuk atera ditzakegu hedabide batzueketa besteek euskal erreferentzia eremua eraikitzean edo desegituratzean izan dezaketenzereginaz. | |
2002 | ||
Jarraian, bederatzigarren kapituluan, Mikel Zurbanok zerbitzuen jarduera multzoak Hego Euskal Herrian izandakobilakaera eta jokabidea analizatzen ditu. Euskal Herriko tertziarizazioaren soslaipropioa nola gorpuzten | den behatzeko, jarduera desberdinen joerak aztertu etaindustriarekin lotura zehatzak dituen zerbitzu sortaren errealitatea azaltzen du. | |
2010 | ||
Lehen ataleko hausnarketaren ildotik globalizazioaren inguruko hurbilketanekez egin daiteke arlo ekonomikoari erreparatu gabe. Globalizazio ekonomikoaren ezbaia zertan | den behatu dugu eta ikuspegi objektibo eta estatikoa erabili ordezfenomenoaren analisi dinamikoa eta kualitatiboa hobetsi dugu. Izan ere, lehenengoirizpideak aintzat hartuz gero, globalizazioaren kontzeptua zalantzan legoke. | |
2014 | ||
Bestetik, indarkeriaren alderdi semantikoa neurtu nahi izan da eta horretarakoindarkeria sinbolikoaren sorrera neurtuko da hizkuntza sexista aztertuz. Era berean, ikuspegi semantiko horretatik gorputza nola irudikatzen | den behatu nahi izan da. | |
2017 | ||
Gure ikerketan jasotako emaitzek Ebolaren irudikapen kolektiboaren eta berau eraikitzean komunikabideek, bereziki sare sozial berriek duten garrantziari buruzko zenbait ideia gako plazaratu dituzte. Goazen beraz berauek azaltzera, lehenik Ebolaren irudia nolako izan | den behatuaz eta gero Twitterren erabilitako komunikazio estiloari buruz hausnartuaz. | |
Lan honetan bi informatzaile (Maialen Lujanbio eta Uxue Alberdi) hautatu dira bokal triangeluarengauzatze desberdinak ikuspuntu konparatibotik aztertu ahal izateko. Bi informatzaileek antzekoakdiren ezaugarri soziolinguistikoak dituzten arren, bokal triangeluen gauzatzean ezaugarri pertsonal edodialektalak eragindako desberdintasunik ote | den behatu nahi da, datuak hobeto ulertu ahal izateko. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |