Emaitzak: 8
2009 | ||
Egia egon badago, gainera, dena erlatiboa ez delako. Egia ez da, maiz joera pluralista erdikoietan aurreratzen den bezala, erdian edo kokatzen den multiplo komun gutxienekoa, makina | bat jakintza eta ikuspuntu desberdin eta balio bereko antzemanez lortzen dena. Alderantziz, egia perspektiba distortsioetan ematen den egia bera da: | |
2012 | ||
Egia egon, badago, gainera, dena erlatiboa ez delako. Egia ez da berez makina | bat jakintza eta ikuspuntu desberdin baina balio berdinekotzat antzemanez, erdian edo kokatzen den multiplo komun gutxienekoa, joera eta ikuspuntu pluralista erdikoietan maiz eta ohiz aurreratzen den bezala. Alderantziz, egia perspektiba distortsio (et) an ematen den egia bera da: | |
2013 | ||
Teoria, oro har, sistema logiko deduktiboa da; abiapuntuzko kontsiderazio eta hipotesien multzo | bat jakintza alor bati dagozkionak, azaldu nahi dituen gaiei buruzko proposamenak, alegia. Hori da, hain zuzen ere, Txillardegik soziolinguistika jakintza alorrean egin zuena. | |
2016 | ||
Arte plastikoak beren sormen eremuan eta testuzkoa ez den materialtasunez gorpuzten diren neurrian, zalantzan jartzen dugu Arte Ederretako unibertsitate ikasketen hirugarren zikloak tesi batean amaitu behar izatea. Halere, tesi | bat jakintza arloa aberasteko baliagarria baldin bada, gure dudak eskulturaren diziplinan zentzu honetan oinarritzen dira: tesi ikerketa arte praktikaren jakintzarako halabeharrezkoa ote da? | |
2018 | ||
Pragmatistek ez zuten bat egiten denean, baina bazuten ideia komun | bat jakintzaren izaeraz; haien ustez, jakintzak ez du fundamentu absoluturik eta mugatua da, etengabe autofundamentatu behar den egiten eta ekiten jakitea da, hau da, ekintzaren alderdi bat da. Hitz batean, ikerketa da. | |
2020 | ||
Gasteizko Landazuri kalean badugu liburu denda eder | bat Jakintza izenekoa. Txikitatik ezagutu dut liburuak saltzea baino balio askoz handiago duen gune hori, azken 31 urteotan Begoñaren ardurapean egon dena. | |
2022 | ||
Argitu behar dugun beste kontu garrantzitsu | bat jakintza arloaren izena bera da, luzaroan" Pedagogiaren Historia" deitu baitzaio gaur egun" Hezkuntzaren Historia" esaten diogunari. Gaztelaniaz, gainera, bi izenak erabili dira bata bestearen alternatiba gisa. | |
2023 | ||
Oso zaila da, baina, horrez gain, jendeak antzerkiari ematen dion balorea ez da beste edozein formakuntzari eman ohi zaiona. Gauza bat da lan arloan zailtasunak izatea, eta beste | bat jakintza esparru bezala ez aitortzea: hau da, kontuan izatea antzerkia egiteko gauza asko jakin behar direla eta espezialitate asko daudela. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
bat | 8 (0,05) |
Lehen forma
bat | 8 (0,05) |
Argitaratzailea
Konbinazioak (2 lema)
bat jakintza | 8 (0,05) |
Konbinazioak (3 lema)
bat jakintza arlo | 2 (0,01) |
bat jakintza alor | 1 (0,01) |
bat jakintza esparru | 1 (0,01) |
bat jakintza izaera | 1 (0,01) |
bat jakintza izeneko | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |