2015
|
|
Garatu ditugun herritar eta naziokide kontzeptuetan ikusitakoagatik, desberdintasuna egiten denean, bigarrenari zentzu hurbilago eta beroagoa ematen zaio, eta jite hori nazionalismoak baliatu egiten du bizilagunen arteko kohesioa indartzeko. Pentsa liteke, orduan, nazioa eta nazionalismoa herriarekiko maitasunarekin harremanetan daudela, baina gauzak
|
askoz
konplexuagoak dira. Nazionalismoaren diskurtsoak eraginik, nazionalismoa sorterria maitatzea dela esaten bada ere, beste herritar batzuek sorterriarekiko maitasuna ere gorde dezakete, eta naziotzat beste lurralde bat eduki, edo, bestela, nazio kategoriari garrantzirik eman ez.
|
2016
|
|
Ezin dugu esan esklaboen etxean gonbidatu hutsa zela gizona. Baldin eta berrikusten badugu gizonek nola betetzen zituzten senarren eta aiten zereginak, pentsatzekoa da normalean esaten den baino
|
askoz
konplexuagoa behar zuela izan emakumeen posizioak. Kontuan hartzen badugu zer nolako jarrera zeukaten emakumeek etxeko lanekiko, eta bereziki sukaldaritzarekiko, eta erreparatzen badiogu haien femenitateari, bada, orduan, konturatuko gara jarrera horiek guztiak ez datozela bat harako irudipen harekin, zeinaren arabera emakume esklaboek, etxean, beren burua berresten baitzuten, haurrak babesten, eta normalean gizonei dagozkien bestelako ardura batzuk hartzen baitzituzten beren gain, eta, ondorioz, nahi gabe izanda ere, beren gizonak hondoratzen laguntzen baitzuten.
|
2017
|
|
Andoni Ortuzar EAJren EBBko presidenteak apirilaren 11n Radio Euskadin adierazi zuen Espagnacen bertsioa baino?
|
askoz
konplexuagoa, izan zela guztia,, gauza gehiago?
|
|
Jatorriak, hizkuntzak, erlijioak, zerk eragiten du mesfidantza hori? Fullaondoren iritziz,?
|
askoz
konplexuagoa, da kontua.
|
2018
|
|
Testuan, lesbianismoak ez dakar itzulera bat emakume izatean datzan garrantzizkoena den horretara; ez du feminismoa sagaratzen ez eta emakumea ardatz duen mundua erakusten ere. Lesbianismoa ez da sinesmen politiko batzuen burutze erotikoa (sexualitatea eta sinesmena molde
|
askoz
konplexuagoan lotzen dira, eta maiz ez datoz bat). Aitzitik, testuak galdetzen du sexu jardun ez normatiboek nola jartzen duten zalantzan generoaren egonkortasuna analisi kategoria gisara.
|
|
Kasu horretan identitate «femeninoa» («figura») egongo litzateke «gorputz maskulino» («fondo») batekiko kontrastean, baina justaposizioaren ondorioz termino biek galduko lukete beren barne egonkortasuna eta lausotu egingo litzateke bien arteko bereizketa. Jakina,
|
askoz
konplexuagoak izan daitezke desira truke generodun hauek, maskulinoaren eta femeninoaren arteko jokoak eta fondoaren eta figuraren inbertsioak oso modu konplexu eta egituratuetan sor baitezakete desira. Garrantzitsua da bai gorputz sexuduna «fondo» gisa eta bai femme edo butch identitatea «figura» gisa mugi daitezkeela, alderantzikatu eta askotariko anabasa erotikoen iturri izan.
|
2019
|
|
espezieari eman dion zerbitzuak bat egiten du haren gozamenarekin. Emakumearen erotismoa
|
askoz
konplexuagoa da, eta haren egoeraren konplexutasunaren isla. Ikusi dugu ezen emakumezkoa, indar espezifikoak bere bizitza indibidualean egokitu ordez, espeziearen atzaparretan dagoela, eta espeziearen interesak ez datozela bat emakumearen helburu singularrekin; antonomia hori paroxismora iristen da emakumearen baitan; besteak beste, bi organoren oposizioan ageri da:
|