2000
|
|
3.1 NORTASUNARENIZAERA
|
EDO
EGITURA DEFENTSIBOAK
|
|
5.5 AIPUDUN ALBISTEAK
|
EDO
–IN VOCE. MOTAKOAK
|
2002
|
|
5 EGIA NAGUSIEN PARADIGMA
|
EDO
EREDU MEKANIKO GLOBALENGAINBEHERA ETA HISTORIOGRAFIA BERRIAK
|
|
3.2 POLITIKOAZ(
|
EDO
POLITIKA BERRASMATU BEHARRAZ)
|
2004
|
|
2 ETIKA APLIKATUA
|
EDO
PRAKTIKOA
|
2005
|
|
8.3 EL DIARIO VASCO
|
EDO
NEUTRALTASUN ITXURA
|
|
8.2 EGIN
|
EDO
ETENGABEKO EDITORIALA
|
|
3.2 INTONAZIOA
|
EDO
DOINUERA
|
|
ESKOLA TAXONOMIKO
|
EDO
SISTEMATIKOAK
|
2006
|
|
(lehen zen
|
EDO
) sagarroiak bere buruaerditzera
|
|
2.7 SEGURAKO HIRI GUTUNAREN BERRESPENA
|
EDO
BIGARREN EMATEA
|
2007
|
|
ZENBATERAINOIKUSTENDA PRENTSA BULEGOKO KAZETARIARENESKUA
|
EDO
MARKA?
|
|
KOMUNIKAZIOA
|
EDO
PUBLIZITATEA?
|
|
3 Nola deskribatuko zenuke XXI. mendearen hasierako gizarte ezagutzarengarapenaren inguruko ikerketaren egoera. Garapen soziokognitiboa delako ikerketa eremuaren historiaUNEHISTORIKOAEGILEA (K) ETA URTEA (K)
|
EDO
GERTAKARIAEKARPENA (K)
|
2008
|
|
HELDUEN BESTE EKINTZA BATZUK IMITATZEN IBENETAKO GAUZAK
|
EDO
JOSTAILUAK ERABILIZ
|
|
5.5 SEKTORE
|
EDO
ATALEKO BATZARRAK
|
|
5.8 ORDEZKO JARDUTE SAILAK
|
EDO
ORGANOAK
|
|
4.3 BAZKIDE PASIBO
|
EDO
GELDOEN ARAZOA
|
|
13.4 ADMINISTRAZIO KOSTUAK JAISTEN NFS ETA NIS
|
EDO
LDAP BITARTEZ
|
2009
|
|
8.12 ESKUINETIK
|
EDO
EZKERRETIKIBILI
|
|
11.2 KIROLTASUNA
|
EDO
FAIR PLAY KONTZEPTUA
|
2010
|
|
7.2 FAMILIAREKIN
|
EDO
ZAINTZAILEAREKIN ERABILTZEN DIRENGALDE SORTAK
|
|
7.2 ERREMEDIOAK
|
EDO
ERREKURTSO EZ DEBOLUTIBOAK: BERRAZTERTZE ERREKURTSOA ETA ERREGU ERREKURTSOA
|
|
7.4 LAN PROZESUKO EZOHIKO HELEGITEAK
|
EDO
HELEGITE BEREZIAK
|
|
2.2 AKZIOAREN SORRERA: AUTOBABES
|
EDO
AUTOTUTELAREN DEBEKUA
|
|
6.6 ARRAZOI EKONOMIKO, ANTOLAMENDUZKO, TEKNIKO
|
EDO
EKOIZPENEKOAK DIRELA-ETA EGINDAKO KALERATZE KOLEKTIBOEZ ARDURATZEKO PROZESU ALDAERA (LPL REN 124 ART.)
|
|
6.16 SINDIKATUEN ESTATUTUAK
|
EDO
HAIEN ALDAKETA
|
|
9.3 PREBENTZIOZKO ENBARGOA
|
EDO
BAHITURA
|
|
A. BERO
|
EDO
SU ZUZENA: PARRILLAN ETA PLANTXAN ERRETZEA
|
|
B. ZEHARKAKO SUA
|
EDO
BEROA: LABEAN ERRETZEA
|
2012
|
|
Hinsley en ekarpenaren aurrekari zuzenena, Printzean bertan dugu, nola ez, Machiavellirenahotik: «NOLA GOBERNATU BEHAR DIREN OKUPATU AURRETIK BEREN LEGEEKIN BIZI ZIRENHERRIAK
|
EDO
PRINTZERRIAK. Eskuratutako estatuak beren lege eta askatasunekin bizitzen ohitutadaudenean, hiru era daude eusteko:
|
|
5 IRAULTZA ETA/
|
EDO
ERREFOMA
|
|
2 BASOAREN PATUA, HIL
|
EDO
BIZIKO BORROKA 136
|
|
2 BASOAREN PATUA, HIL
|
EDO
BIZIKO BORROKA
|
|
9.1 PERTSONAREN DUINTASUNAREN AURKAKO PUBLIZITATEA
|
EDO
KONSTITUZIOAN JASOTZEN DIREN BALIOAK ETA ESKUBIDEAK URRATZEN DITUENA
|
|
9.6 BERARIAZ TIPIFIKATUTAKO IRUZURREZKO JARDUEREN KATALOGOA
|
EDO
«ZERRENDA BELTZA»
|
|
11.5 ENGAINUZKO, ZUZENAK EZ DIREN
|
EDO
INFORMAZIO FALTSUEN ZUZENTZE EKINTZA
|
|
9.3 PRODUKTU, ONDASUN, JARDUERA
|
EDO
ZERBITZU ZEHATZEN PUBLIZITATEA ARAUTZEN DUEN ERREGULAZIO BEREZIAREN AURKA DOAN PUBLIZITATEA. ZEHARKAKO PUBLIZITATEA
|
|
9.5 ENGAINUZKO JARDUERAK: PUBLIZITATE ESTALIA, NAHASMENA BALIATZEN DUTEN IRUZURREZKO
|
EDO
ENGAINUZKO JARDUERAK, ETA JOKABIDE KODEAK EZ BETETZEA
|
2014
|
|
Cano, H. (2014): Txalorikez, arren,
|
EDO
!, Donostia.
|
|
Genero ariketak. Feminismoaren subjektuak,
|
EDO
!, Donostia.
|
|
14.8 NAHASTE NEUROKOGNITIBOAK
|
EDO
DEMENTZIAK
|
|
9.2 DEMENTZIAK
|
EDO
NAHASTE NEUROKOGNITIBOAK
|
2015
|
|
morfologia bidezko galderaren hedapena eta hizkuntza filtratzeko hitzak.Lehenengoa honetan datza: bilatu nahi den hitzaren deklinazio edo inflexioak sortzen diralengoaia naturalaren prozesamenduko teknikak erabiliz, eta horiek guztiak bidaliko zaizkiobilatzaileari OR(
|
EDO
) operatzaile batean. Eta bigarrena, euskarazko hitzik ohikoen etabereizgarrienak gehitzea galderari, horrela euskarazko emaitzak soilik lortzeko.
|
|
4.6 KONPONBIDEA: ESTATU BAKARRA
|
EDO
BI?
|